מכיוון שאני פתחתי את העץ והוא הלך לכיוונים שלא התכוונתי אני גם אגיב
לא התכוונתי להשתיק אף אחד- זכותו של צרכן להתלונן על שירות גרוע שקיבל (למשל שוני שקנה אקווריום דולף בחנות X, יש לו כל זכות בעולם להגיד לנו מה שם החנות)
הרי אם לא נתלונן אותה חנות תמשיך במעשיה הנלוזים.
אבל צריך לזכור את ההבדל בין תלונה לגיטמית - דגים מתים צפים בחנות, אין אחריות על דגים, המוכר חסר ידע.
לבין תלונות בסיגנון - החנות על סף פשיטת רגל, שלום מחנות XYZ הוא נוכל וכן הלאה.
בארה"ב התביעה היא די באוויר, למען האמת מי שקרא שם, היא יותר נועדה להשתיק אנשים מסויימים מאשר כל דבר אחר.
יש רק מקרים מאוד מועטים שבהם חנות יכולה להגיש תביעה על הוצאת דיבה.
ולהגיד שהדגים שקנית בחנות XYZ מתו או שלא הסבירו לך איך לטפל בהם מהווים ביקורת לגיטמית.
__________________
-דניאל
Est Sularus oth Mithas
אקווריום צמחיה, ריו 125 לאו-טק.
|