צפה בגרסא המלאה : דיסקוסים,אני קצת חדש


bennavi
Sunday 20/06/2004, 18:02
טוב,נבהלתיממה שקראתי אז קניתי היום פילטר חיצוני של אוטמן לפי מה שכתוב עליו הוא עושה 800 ליטר לשעה,אני מקווה שזה מספיק טוב.דיברתי עם המוכר לגבי עניין הפלקו הוא אמר שיש לו לקוחות שמגדלים דיסקוסים עם פלקו,הם פשוט מחליפים אצלו את הפלקו כלומר כשהם גדלים הם מביאים לו אותם והוא נותן לןהם קטנים יותר וככה זה מסתדר.
בלי קשר כמו שאמרתי נשארו לי 2 בוטיות,היום כשבאתי ראיתי בוטיה אחת מתה ובהמשך הצהריים ראיתי את השנייה במצב לא ממש טוב אז העפתי אותה לשירותים.כשאני אומר מצב לא ממש טוב זה,פנים קצת אדומות כאילו מדם והבטן שלה מנופחת,ככה מתו לי גם 2 הבוטיות שהיו לי בהתחלה,לא מובן לי ממה.חבר שקצת מבין אמר שמי שמבצע את הפיגועים אלו כנראה להקת חמשת העין האדומה שיש לי,מה אתם אומרים הגיוני או שמדובר באיזה טפיל מסתורי.לציין שלפני כשבוע עשיתי בדיקת מים ואמרו לי כי הכל תקין אך לגבי טפילים לא ניתן לדעת.

LimpingFish
Sunday 20/06/2004, 22:29
אהלן
קודם כל
לא מעיפים ככה דגים לשירותים
צער בעלי חיים, שמעת על זה?
הדג חולה- בעדיפות ראשונה מנסים לטפל בזה. מתייעצים בפורום בקשר לסיבה, ואז מנסים למצוא טיפול.
אם אתה פוחד שהדג ידביק את שאר התושבים - תשיםאותו בבידוד.
אבל לזרוק סתם ככה לאסלה זה לא המתת חסד, זה סתם הורג את הדג במשך הרבה זמן וגורם לו הרבה סבל. :down:
אם אתה רוצה לדעת איך מבצעים המתת חסד (שוב, רק במקרים קיצוניים שברור במאות אחוזים שהדג סובל ולא ניתן לטפל בו בשום מצב) יש בפורום קהילה עץ על זה.
תתחדש על הדגים.

bennavi
Monday 21/06/2004, 22:01
למרות שזה לא כ"כ מובן לי מדוע מה שעשיתי נורא כ"כ,אני יותר לא אזרוק אותם לשירותים במידה ויהיה צורך לסיים חיים של דג אלך על שיטת הקרח עליה קראתי בפורום.,צטער...

bennavi
Monday 21/06/2004, 22:12
האם כדאי להוציא חלק מהגדים ולהוסיף עוד דיסקוס,כי אם אוציא את הזברות האקווריום יהיה ללא חיים.

LimpingFish
Tuesday 22/06/2004, 13:14
למרות שזה לא כ"כ מובן לי מדוע מה שעשיתי נורא כ"כ
כפי שידוע לך ( אני מקווה) אי להעביר דגים ישר למים בתנאים שונים מהמים בהם הם שהו עד עכשיו, הם יכנסו לסטרס (לחץ) ואם התנאים עד כדי כך שונים הם גם יתחילו בתהליך של גסיסה.
מן הסתם המים שבאסלה קרים יותר מבאקווריום, שונים בהרבה (מבחינת חומציות ועוד הרבה בחינות) ולפעמים יש בהם גם סבון וכל מני דברים אחרים
דג שנכנס לשם, אלא אם כן הוא ממש ממש חזק ועמיד, ימות, ויסבול הרבה לפני
ובטח שאחרי שאתה מוריד את המים, אז בכלל. אין סיכוי שהדג יגיע למקורות מים או לביוב כמו שאמרת בהודעה אחרת- הוא ימות לפני, ושוב, בסבל וייסורים.
אז חבל להשתמש בשיטה השיטה הזאת.