צפה בגרסא המלאה : פצעים על אנציסטרוס


FroggeR
Wednesday 29/08/2007, 20:28
הממ טוב לאחרונה מתחילים להתפתח מעיין חבורות על העור של הדג ... זה לא נראה כמו מחלה, יותר כאילו נחתך או השתפשף במשהו... זה התחיל מפצע אחד אל הגב ואז עוד אחד בפינה ועבר איזה חודש ככה שהפצע לאט לאט התחיל להתאחות, אבל משומה הם התחילו לחזור ועכשיו המצב דיי חמור יש המון שפשופים, והדג מתחיל להתנהג בעיפות, ואני מתחיל לחשוש ליכולת שלו לשרוד פצעים אלו ...
אוקיי אז אני חייב להתייעץ איתכם לגביי מקור הפצע , האם יש מחלה שיכולה לגרום לשפשופים על עור הדג? אם כן הצעות טיפול יתקבלו בשמחה.
עכשיו השוכני קרקעית עם האנציסט הם חתול מתהפך , עוד אנציסטרוסים ושמרלה אחד... הפצעים החלו קצת אחרי הרכישה של הדגי חתול, יש מצב שהן פוצעים דגים או מבהילים אותם וגורמים להם לברוח ולהשתפשף? הדג כבר שנה בערך באק' ומוזר שזה קורה דווקא עכשיו.. המצלמה הדיגטלית נדפקה אז יהיה קצת בעיתי לארגן תמונה, אבל אני אשתדל אם יהיה צורך.
האק' עצמו הוא אק' קהילתי שמכיל טטרות, סקלרים וגוראמים. הגודל הוא 300 ליטר ויש לו פילטר עליו ופילטר חיצוני של טטרה.
אם תצתרכו פרטים נוספים תבקשו,
תודה

Double Delta
Thursday 30/08/2007, 00:25
עובר לפורום שוכני קרקעית וחסרי חוליות.

FroggeR
Thursday 30/08/2007, 18:17
אז מה חברה , לוותר על הדג?
חבל הוא דווקא גדל יפה :(

פיליפ
Friday 31/08/2007, 22:13
כניראה השמרלה או טפיל חיצוני.

vikingn
Saturday 01/09/2007, 10:27
צריך לראות תמונה. לפעמים מה שנראה כשפשוף זה כתם שנוצר מסטרס, אולי זה מה שקורה אצלך.

FroggeR
Saturday 01/09/2007, 12:31
היום בבוקר האנציסט כבר לא היה בחיים :candle:
הממ יש מצב שזה היה השמרלה, למרות שהוא חיי איתו שנה, כלומר באק' שלי הם תמיד היו ביחד,יש רדיפותו בינהם, אבל עד לאחרונה זה לא בא לידיד ביטוי בפצעים.
אם היו אותם פצעים על עוד אציסט, בערך באותה תקופה שהחל על האנציסט שאני מדבר עליו, אז זה מחזק את העובדה שמדובר על טפיל חיצוני? כי היה את זה על עוד אנציסט , אבל הפצעים נעלמו לגמרי.. ועל האנציסט שמת היום הם גם התחילו להעלם , אבל בבת אחת זה כאילו התפרץ לרמות מטורפות.
אז נניח שזה טפיל חיצוני, להבא יש דרכים לזהות את זה בוודאות ודרך לטפל?

ולגבי סטרס, אתה מתכוון שסטרס גורם לשינוי צבעים שנראה כמו שפשוף או שאשכרה גורם לדג לפצעים? אני בטוח שהיה עליו שיפשופים, ושזה לא רק נראה כך...