פורטל אקווה פורומים מגזין אקווה AquaDex
אתר אקווה

עמותת אקווה גאה להציג: האינדקס המוביל בעולם - בגרסה חדשה ומתקדמת

לאחר חודשים ארוכים של עבודה, אנו שמחים להציג בפניכם את AquaDex המשודרג. בין יתר החידושים פיתחנו במיוחד עבורכם מערכת חיפוש מתקדמת, שתאפשר לכם להתאים את הדגים, הצמחים ובע"ח המתאימים במדויק לאקווריום שלכם

לאחר חודשים ארוכים של עבודה, עמותת אקווה גאה להציג בפניכם את AquaDex בגרסה משודרגת. 

האינדקס החדש שהעלינו לאוויר מצטרף למספר מיזמי תוכן עליהם עובדת העמותה לילות כימים, במטרה לספק לקהל החובבים הגדול את מקור המידע המהימן, המקצועי והמקיף ביותר בתחום דגי הנוי בישראל ובכלל. עם השקתו, הפך האינדקס לאחד המובילים בעולם, וכמאמר השיר הידוע: "זו רק ההתחלה", יש לנו גם לא מעט הפתעות ותוספות שנציג בפניכם במהלך השנה. שווה לחכות ולעקוב.

מה תמצאו ב-AquaDex החדש?

צוות האתר בחן את בקשותיכם והצעותיכם לשיפור האינדקס, ואחד הדברים המרכזיים עליהם שמנו דגש בגרסה הנוכחית היה פיתוח כלי חיפוש מתקדמים ביותר. החיפוש המתקדם של AquaDex מאפשר לחובבים מתחילים ומנוסים כאחד לבצע חיתוכים מדויקים על פי התנאים השוררים במיכל שהם מפעילים או מתכננים להפעיל, ומציג את מגוון בעלי החיים והצמחים שתוכלו לגדל בו. 

מדובר בשדרוג שמעשיר מאוד את האינדקס והופך את התוכן הרב המצוי בו לנגיש ושימושי ביותר עבור כולם - בקלות וביעילות.

לדוגמה, תוכלו לחפש דגים שיחיו באזור מחייה ספציפי הרצוי לכם (חלק עליון, מרכז ותחתון במיכל), לאתר צמחים לפי תנאי התאורה שהם דורשים, לבדוק אפשרות לשילוב אלמוגים על פי דרישותיהם וצרכיהם המיטביים, או לאתר דגים וחסרי חוליות - של מים מתוקים או מלוחים - הניתנים לשילוב באקווריום שלכם על בסיס התנאים השוררים בו.

למערכת החיפוש החדשה לחצו כאן.

לביקור באינדקס AquaDex המשודרג לחצו כאן או בקרו בכתובת: http://www.aqua.org.il/aquadex

 

תגיות
אתר אקווה    AquaDex